marți, 8 aprilie 2008

Vizită în complexul OMI





Marţi dimineaţă am mers în vizită la complexul comercial OMI, pentru a afla cu ce probleme se confruntă şi patronii care fac comerţ en-gros. Şi aici am auzit aceleaşi probleme şi dorinţe - oamenii nu mai suportă drumurile proaste din oraş, s-au săturat de mizerie şi de câinii vagabonzi care îşi fac de cap pe străzi, vor să se simtă mai în siguranţă şi vor să simtă că trăiesc într-un oraş european. În raftul unui magazin am văzut cîteva palete de tenis de masă prăfuite şi cam subţirele şi am invitat-o pe patroană să nu mai cumpere toate rebuturile de la chinezi, oferindu-i chiar consultanţă în problema echipamentului sportiv din tenisul de masă. Doamna a întrebat, nedumerită, de ce să mă întrebe pe mine neapărat despre paletele de tenis. Una dintre colege mele din PNL a lămurit-o că sunt nu numai candidatul liberalilor la primăria oraşului Buzău, dar de 7 ani ani ocupă şi funcţia de preşedinte al Federaţiei de Tenis de Masă.
La întoarcerea de la OMI spre sediul PNL m-am mai oprit la discuţii cu oamenii, cunoscuţi şi necunoscuţi. Am primit încurajări şi am primit asigurări că voi fi votat. cei mai mulţi oameni cu care am vorbit au avut acelaşi mesaj: ne-am săturat de actualul primar, de 12 ani nu a făcut nimic!
Interesant de remarcat faptul că pe unde am trecut în această dimineaţă era o activitate febrilă la turnat asfalt în gropi. O treabă făcută de mântuială...




După amiază am mai făcut o ieşire în oraş în cartierul Micro 3. Vreau să precizez că aceste plimbări prin oraş împreună cu colegii mei nu sunt doar aşa, ca să mă vadă lumea. Chiar vreau să văd cum mai arată oraşul şi vreau să ştiu ce spun oamenii, care este părerea lor despre cei care ar trebui să se ocupe de Buzău şi vreau să le redau încrederea că municipiul nostru poate arăta şi mai bine dacă este administrat corect.
Am trecut prim faţa ziarului Viaţa Buzăului şi am fost invitat în redacţie pentru a vedea, "la cald", cum se pregăteşte ediţia care va apărea mâine pe tarabe. Am fost plăcut surprins să văd că se lucra chiar la o pagină în care era fotografia tortului primit de ziua mea de naştere...
Am continuat traseul prin oraş, am ascultat ce spun oamenii, am mai dat pe la cunoscuţi şi am revenit la sediu, pentru a participa la o şedinţă.

Niciun comentariu: