miercuri, 9 aprilie 2008

Printre locuitorii din cartierul Dorobanţi





După amiaza zilei de miercuri mi-am dedicat-o întâlnirii cu locuitorii din cel mai mare cartier al Buzăului, Dorobanţi. Am mers prin piaţă, am avut discuţii cu oamenii şi am ascultat problemele lor.
Le-am spus că ştiu că toată lumea se plânge de drumurile proaste, de câinii vagabonzi, de calitatea proastă a apei, de mizerie, de starea proastă a blocurilor. Mulţi mi-au dat dreptate că, acum, pe ultima sută de metri înaintea alegerilor, Primaria a inceput să facă lucruri pe care nu le-a făcut de 4, 8 sau 12 ani, cum ar fi asfaltările de mântuială.
Le-am mai spus oamenilor că nu vreau să promit că voi face minuni în mandatul meu de primar, dar vreau să îi asigur ca voi face tot ce trebuie sa faca un bun gospodar - voi asfalta corespunzător străzile şi trotuarele, voi amenaja piaţa după standarde de calitate moderne, aşa cum am facut şi piaţa B90, voi face din Parcul Marghiloman o oază de lumină şi voi amenaja strada care duce spre biserica Sf Toma.

Niciun comentariu: